До «Електронної книги скарг України» написала наша читачка з Вижгорода і клієнтка однієї із піцерій. Вона стверджує, що будь-які прохання обслуговувати державною мовою у працівниками закладу харчування ігноруються.
ОСЬ ЇЇ ЛИСТ:
У Вишгороді на проспекті Т.Шевченка (комплекс Ольжин Град) працює піццерія "Маргарита", проблема в тому, що від самого початку свого функціонування в ньому вперто, наполегливо й демонстративно відмовляються обслуговувати клієнтів українською мовою.
На неодноразові мої зауваження офіціанти відбуваються мовчанням на мої вимоги, а мені ЖОДНОГО разу не відповіли українською.
Меню в цій піццерії також складені однією мовою - російською.
В цьому закладі громадського харчування цілеспрямовано проводиться політика протидії українській мові та насильницької русифікації. Якщо можете, допожіть виправити ситуацію".
ОСЬ ЇЇ ЛИСТ:
У Вишгороді на проспекті Т.Шевченка (комплекс Ольжин Град) працює піццерія "Маргарита", проблема в тому, що від самого початку свого функціонування в ньому вперто, наполегливо й демонстративно відмовляються обслуговувати клієнтів українською мовою.
На неодноразові мої зауваження офіціанти відбуваються мовчанням на мої вимоги, а мені ЖОДНОГО разу не відповіли українською.
Меню в цій піццерії також складені однією мовою - російською.
В цьому закладі громадського харчування цілеспрямовано проводиться політика протидії українській мові та насильницької русифікації. Якщо можете, допожіть виправити ситуацію".
Ігноруйте або підпаліть,цей ворог гірший за того ворога який вбиває наших хлопців
ВідповістиВидалити