середа, 24 лютого 2016 р.

Поліція Київської області запустила централізований call-центр (ВІДЕО)

Поліція Київської області запустила роботу централізованого call-центру 1 лютого 2016 року, 23 лютого оцінювати його роботу приїхала оглядова місія країн Євросоюзу.

Про це повідомляє "Згурівська Правда" із посиланням на "Новое Время".

Повідомлення по номеру 102 надходять до call-центру з усієї області, зазначається на сайті Головного управління Національної поліції в Київській області.

Оператори та диспетчери лінії 102 здійснюють первинну обробку повідомлень і відразу після реєстрації звернень скеровують на місце події наряди груп реагування патрульної поліції.

Оператор call-центру координує їхню роботу за допомогою планшетів із GPS-навігаторами.

На даний момент швидкість реагування складає до 10 хвилин по місту та до 30 хвилин до найвіддаленішого населеного пункту.

За словами голови поліції Київщини Вадима Трояна, за 23 дні від початку запуску служби значно підвищилися показники роботи правоохоронців "за гарячими слідами".

Він також зазначив, що у старій системі обласної міліції екстрені виклики приймали диспетчери у районних центрах - лінії були перевантажені, а патрульних авто було лише 12 в області. На даний момент патрулів в області 83, планується збільшити їх кількість до 111.


Немає коментарів:

Дописати коментар


Все тільки починається! Приєднуйся до Свободи Згурівщини!

Правила використання матеріалів сайту "Згурівська Правда"

Використання матеріалів сайту "Згурівська Правда" дозволяється тільки за наявності гіперпосилання на www.z-pravda.com.ua. Детальні правила використання матеріалів тут.