вівторок, 2 лютого 2016 р.

У Київській обласній раді запрацював «телефон довіри»

У Київській обласній раді запрацював «телефон довіри». Відтепер мешканці області можуть телефонувати на «гарячу лінію» облради  та оперативно отримувати інформацію з питань, що їх цікавить, а також звертатися зі своїми наболілими проблемами, інформувати про факти зловживань і свавілля чиновників на місцях.

Про це повідомляє "Згурівська Правда" із посиланням на прес-службу КОР.

«Після Революції Гідності, люди сподівалися на відкритість та чесність влади, а натомість отримали кричущу несправедливість, корупцію, розчарування через відсутність реформ. Звертаючись до чиновників з тими чи іншими злободенними питаннями, громадяни, зазвичай, отримують елементарні відписки. У такий спосіб людям просто вказують на двері. А тому довіра населення до інститутів влади сьогодні є вкрай низькою», - зазначає голова облради Ганна Старикова. «На жаль, до цього часу Київська обласна рада не мала «телефону довіри», на який би мешканці Київщини могли б зателефонувати та розповісти про свої проблеми, поділитися власним баченням щодо розвитку регіону чи своїх громад. Саме тому, з метою поширення зворотного зв’язку з мешканцями області, оперативного реагування на їхні проблеми ми започаткували роботу «телефону довіри».

Номер телефонної лінії спілкування з громадянами (044) 286-82-14  працюватиме щодня, крім вихідних та святкових днів. Телефонні дзвінки приймаються з  9.00 до 13.00 та з 14.00 до 16.00.

«Влада в своїй діяльності та спілкуванні з громадянами має бути максимально відкритою та прозорою. Ми допомагатимемо кожному відстоювати власні інтереси. Жодне звернення не буде проігнороване, не залишиться поза увагою. Довіра людей для нас – найголовніше», - підкреслює голова обласної ради.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Правила використання матеріалів сайту "Згурівська Правда"

Використання матеріалів сайту "Згурівська Правда" дозволяється тільки за наявності гіперпосилання на www.z-pravda.com.ua. Детальні правила використання матеріалів тут.